Vedení účetnictví
Svým klientům přinášíme profesionalitu a zodpovědnost ve vedení účetních agend.
Pracujeme vzdáleně, nebo přímo u klienta v moderním informačním systému ABRA Gen. Pokud využíváte stejný systém, můžeme pracovat v reálném čase se stejnými daty, pokud ne, jsme schopni importovat vaše data do našeho systému a minimalizovat tak ruční práci.
Výhody vedení účetnictví u nás:
- jsme schopni vést účetnictví firmám po celé ČR, nezáleží na lokalitě
- digitalizujeme - šetříme papír, tonery a rušíme šanony
- automatizujeme - díky pokročilým technologiím ERP ABRA omezujeme ruční práci
- poskytujeme klientům průběžné výsledky hospodaření po celé účetní období
- zastupujeme klienty při všech jednání s úřady státní správy, finančním úřadem, zdravotními pojišťovnami a správou sociálního zabezpečení
- samozřejmostí je vypracování daňových přiznání, přiznání k dani z příjmů a výkazů pro banky a peněžní ústavy
Vedení podvojného účetnictví a daňové evidence
Externě zajišťujeme vedení podvojného účetnictví či daňové evidence. Samozřejmostí je sestavení potřebných výkazů, vypracování účetní závěrky a inventarizace.
Vyplnění daňového přiznání
Je jedno jestli vám vedeme účetnictví či daňovou evidenci my nebo si je děláte sami. Připravíme a odešleme za vás daňová přiznání a vy tak již nikdy nepropásnete některý z daňových termínů a přiznání bude vždy správně splněno.
Vypracujeme vám:
- daňové přiznání k DPH
- přiznání k dani z příjmů fyzických osob
- přiznání k dani z příjmů právnických osob
- daňové přiznání k silniční dani
- výkazy pro banky a peněžní ústavy