img not found!

Recenze

Co o nás říkají zákazníci?

Program Symcom, který jsme pořizovali do našich Pda terminálů, je intuitivní, stabilní a vysoce funkční. Hlavními přínosy a výhodami je bezesporu urychlení celého procesu expedice. Díky intuitivnímu rozhraní jednoduchému ovládání a propojení se systémy přepravců jsou naši pracovníci schopni rychleji zpracovávat objednávky a připravovat zboží k odeslání. Program pomohl eliminovat chyby při sběru a balení zboží a je plně integrován s naším skladovým systémem, což umožňuje plynulý přenos dat mezi jednotlivými částmi procesu. Vývoj a implementace proběhla a na profesionální úrovni a řešení dále rozvíjíme a přizbůsobujeme našim specifickým spotřebám.

Tomáš Turek

Manažer nákupu a logistiky
TOPWET s. r. o
.

Program ADMIS Symcom, jsme zavedli v naší společnosti v roce 2013. Základním požadavkem bylo zrychlení provádění skladových pohybů a přesná evidence obsahu skladových pozic, což se nám po počátečním ladění podařilo, zejména díky využití EAN a QR kódů pro verifikaci pozic, položek a šarží. Souběžně s tím se také snížila chybovost při vychystávání. Zavedením automatických průběžných inventur se pak rozdíly skladu dostaly na prakticky nulovou úroveň a inventarizace je tak velmi jednoduchá. Po 10 letech provozu jsme provedli migraci na novou verzi SW Symcom, která nám umožnila přímo při expedici pořizovat fotodokumentaci každé palety a vyloučit okamžité reklamace zaviněné při přepravě. Do budoucna tak plánujeme další rozvoj, abychom zdigitalizovali všechny procesy skladu a výroby.

Josef Havíř

Provozní ředitel
LA Food s. r. o
.

Hotline